31 d’agost del 2012

Menorca


Per tancar aquest estiu, amb l’Antònia vàrem anar uns dies a Menorca. De fet ja feia temps que em feia gràcia d’anar-hi a fer una caldereta.

I més desprès que el 2007 en Jordi i la Laia hi varen anar.

La illa no està malament, però no hi ha massa coses per anar a veure. A nosaltres ens agradava més un altre tipus de viatge, però ...

El que si hem fet ha estat fer uns bons àpats de peix. Caldereta inclosa.

I buscar un lloc on Jordi hi tenia una foto, que a mi m’agrada molt i que encapçala aquest escrit (de fet ja la vaig fer servir als inicis d'aquest blog).

Ja se que és una tonteria, però em pensava que era a Fornells; i al veure que no era allà em va agafar una petita depressió. Em va costar unes quantes llàgrimes. L’endemà, dinant i per casualitat vaig veure que era al port de Ciutadella.

Vaig voler fer-m’hi una foto, malgrat les diferències son prou evidents.

T’estimem.