24 de setembre del 2011

Amargat

"... en Joan és una home que porta molt de temps amargat, i com que és amargat..." aquestes paraules, que em van ferir i em van fer mal, me les vaig haver de sentir en el transcurs d’una de les moltes, de fet en la última reunió, que vàrem tenir amb “la direcció” del meu antic lloc de treball.

Son paraules molt dures, i dites sense que valgui excusar-ho en la exaltació d'un moment donat. Perquè la veritat es que entre l’antiga assessoria i la que hem muntat nosaltres no vàrem acabat barallats; es va quedar en un respecte mutu, que no sé el que durarà, i que per la nostra part respectem. A més varen ser dites desprès de gairebé una hora d’una reunió bastant tranquil·la.

La única explicació que hi veig és que qui les va dir volia fer mal, i en va fer, al veure que la situació no es podria reconduir de cap manera cap una marxa enrere.

Encara espero una disculpa, que no s’ha produït (ni es produirà); amb independència que potser qui les va dir tenia raó, potser sí que el que m’ha tocat viure (i que aquesta persona no es pot ni arribar a imaginar) m’ha deixat ressentit i amargat; però no cal oblidar que la reunió era de feina i del fet que nosaltres havíem decidit, com vaig dir en el blog anterior, fer una canvi radical. No tenia cap dret d’entrar en el terreny personal i voler fer mal amb una qüestió tant delicada.

Malgrat tot no ho vull tenir en compte i vull continuar treballant amb força en el nostre projecte, amb força i amb tota la il·lusió que em deixi la meva amargor.

T’estimem.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Joan,

Us desitjo molta sort, que segú que tindreu per la vostra competència a la feina.

Podeu comptar amb mi i la meva modesta aportació.

Una abraçada.

Josep Brugué i Adroher.

Anònim ha dit...

només un autèntic amargat et diria una cosa així... es clar... sempre s ha de ser enmascarat per una paella... mira, ell no deu coneixer cap mes sentiment que l amargura, per això no es capaç de distingir la tristesa ni el dolor...
Els amargats no tenen il.lusió, ni projectes, ni amics, tu de tot aixó a pesar de la gran pena, en tens, i molts, ell no.
una abraçada ben gran
anna

Anònim ha dit...

AMARGAT....
Qué sap ell del dolor i de la pena tant inmensa que us ha tocat viure.
Però tampoc sap qué és estimar de debó i que t' estimin. Ell ha dedicat la seva vida a un negoci que se li ensorra per moments. Si vulgués, ho veuria com ho veiem tots els demès. Tu i l' Antònia heu gaudit de moltes coses al costat d' en Jordi i continuareu gaudint de moltes altres amb l' Albert i amb tota la gent que us estima i us aprecia de debó, que som molts.... I a ell, qué li queda ???? Qui és l' autèntic AMARGAT????.
Encara que el buit que us ha quedat no l' omplireu mai més, ara teniu aquest projecte que hem començat amb tanta il·lusió i que pinta tant bé. I a qui li piqui, que es grati....
Joan: aquesta pàgina si que la pots passar. Ara comença aquest llibre nou que serà un "best seller" sense dubte, i saps per qué?? Per que els personatges que hi surten a més de ser grans professionals, sobre tot són grans persones. Espero que puguem escriure moltes pàgines junts. Em sento molt orgullosa de formar part d' aquesta historia.

Isabel