16 de setembre del 2011

Canvi radical

Evidentment, el canvi més radical que ha sofert la meva vida va ser la mort d’en Jordi. Aquest canvi no l’he assumit, ni ho faré mai; el viuré el millor que sàpiga, però ho he dit sempre, i ho torno a manifestar: no l’assumiré mai.

Ara, per circumstàncies que no venen al cas, però en el que tot plegat hi te a veure, he decidit fer un canvi en la meva vida (aquest a diferència de l’altre, voluntari): he decidit plegar del lloc on estava treballant, i on hi portava més de vint-i-vuit anys, i amb dos companys més iniciar una nova etapa pel nostre compte.

No ha estat una decisió fàcil, era molt de temps el que havia dedicat a l’empresa, però el que en uns moments havia estat una eina terapèutica, ha anat derivant cap un possible problema que agreugés, encara més, la meva situació personal.

Hi he decidit plegar. El fet d’engegar aquest projecta m’ha tingut ocupat molt de temps, i més que me’n ocuparà, i parlant amb en Toni (un bon amic i un pobre desgraciat com jo) crec que em pot ser positiu. Jo també ho penso.

T’estimem.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic molt contenta per vosaltres, crec que mereixeu treballar a la vostra manera, tots els qui hem treballat amb vosaltres sabem que sou de lo milloret del mercat.... per tant... nomes desitjar-vos tota la sort que nosaltres també hem tingut.
una abraçada
anna