6 de juliol del 2013

Dies ...

Ara feia uns quants dies que no escrivia res al blog.

En part perquè he passat uns dies de molta feina al despatx (el problema de la nostra feina és que anem sempre amb terminis molt marcats) i m’ha absorbit; i en part perquè tampoc ha passat res que necessites transportar a aquest blog.

Com dic en el mateix blog, el motiu d’engegar-lo no va ser altre que tenir un lloc on anar deixant constància del meu estat d’ànim a mesura que anessin passant els dies, per tant si no hi ha algun motiu que em porti a escriure-hi, pot passar algun temps sense fer-ho.

Evidentment els dies van passant i malgrat mai més res tornarà ser com abans, com quan ell era entre nosaltres, el dia a dia et porta a una adaptació a la nova situació. Mai a una acceptació.

Qui contribueix molt a aquesta adaptació, sens cap mena de dubte, és l’Albert. Amb la Laura, la noia que està sortint ara mateix fan una bona parella i tot sovint estem junts, el que em causa una gran satisfacció. Fins i tot hem arribat a fer alguna petita sortida junts. Malgrat tot, sovint em sento robat i trobo a faltar en Jordi i la Laia per completar el grup.

Com sempre he dit no em queda cap altre opció que seguir tirant, seguir consumint dies, i anar-los passant el millor que es pugui, i veure al fill que em queda content hi ajuda molt.

T’estimem.