31 de gener del 2014

Còlic nefritic


Avui va fa una setmana em vaig passar tota la tarda en un box d’urgències de la clínica Girona. Ja sembla casa meva.

Aquesta vegada el culpable va ser un còlic nefrític (un atac de pedra) que se’m va presentar just després de dinar.

No n’havia patit mai cap, i la veritat es que fa molt mal. Diuen que es el que més s’assembla a un part. Això no ho sé, però si que puc afirmar que es molt dolorós.

Però es un dolor físic que amb uns analgèsics va passant. Res a veure amb l’altre dolor, que encara tinc molt viu, i pel que no hi ha analgèsic que hi valgui. Bueno, suposo que la “puta pastilleta”, que encara cada dia em prenc és una mena d’analgèsic per aquell tipus de dolor.

El còlic nefrític és molt dolorós, però ja os puc ben assegurar que no té res a veure amb el dolor que vaig sentir aquell maleit sis de març, i que encara dura.

T'estimem