3 de gener del 2013

Any nou... Tot igual

Com he anat dient sempre, aquestes “tradicions” que abans em feien gaudir, ara em fan més mal que bé. De fet no en segueixo cap. El passat 31 vàrem sopar com sempre, i com sempre que l’endemà és festa vaig anar a veure una pel·lícula. Concretament vaig veure “Prometheus”; una pel·lícula entretinguda. Res de campanades ni de programes especials, la peli i a dormir.

Ens recorden massa que son festes familiars, per reunir la família al voltant d’una taula. I als que no la tenim tota se’ns fa massa evident.

El passat cap de setmana vàrem anar a passar un parell de dies a Andorra. Ens hi varen acompanyar l’Albert i la Laura. Va anar tot perfecte i varen ser dos dies aprofitats al màxim. El “problema” va venir durant el viatge. Com que anàvem els quatre amb el cotxe de l’Albert i per evitar els revols de la Collada, vaig decidir de passar per l’eix fins a Manresa i pel túnel del Cadí.

No cal dir que aquesta carretera em posa de mala llet, perquè penso que ja s’havia d’haver fet així des del principi, i s’haurien evitat molts accidents (però això no importa a ningú, si no ets un afectat). I el que em va posat de més mala llet és que tot el recorregut , que està acabat, té un carril tancat amb cons. Suposo que s’està esperant la inauguració oficial per part d’algun polític. Mentre tant el que passi, importa poc. 

T'estimem